ေရြးေကာက္ပြဲဝင္ ၃၇ ပါတီထဲမွ အမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီ အင္အားစု NDF ၊ ညီညြတ္ေသာ ဒီမိုကရက္တစ္ ပါတီ (ျမန္မာျပည္) UDP ၊ ၾကံ႕ဖံြ႔ပါတီ USDP ၊ ကရင္ ျပည္သူ႔ပါတီ KPP ၊ မတူ ကြဲျပားျခင္းႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ပါတီ DPP တုိ႔ ပါတီ မူဝါဒ ေရးရာမ်ားႏွင့္ လႈပ္ရွားမႈမ်ားကို Facebook ႏွင့္ ပါတီ ဝက္ဘ္ဆိုဒ္မ်ားတြင္ တင္ျပ မဲဆြယ္ေနၾကသည္။
“Facebook ဝင္ၾကည့္တဲ့သူက အမ်ားၾကီး ျဖစ္ေနတယ္။ က်ေနာ္တို႔ကို Add တဲ့ လူ တေယာက္ကေန သူငယ္ခ်င္း ေထာင္-ေသာင္းမက ျပန္႔သြားပါတယ္။ ပါတီကို လူအမ်ားၾကီးက သိလာတယ္။ ေနာက္တခ်က္က လူခ်င္းေတြ႔ၿပီး Campaign လုပ္ရတာ၊ ေျပာရဆိုရတာ အခ်ိန္နဲ႔ ေနရာ အခက္အခဲေတြ ရွိပါတယ္။ အဲဒီမွာက် သူတို႔ သိခ်င္တာေတြ ေမးၾကပါတယ္။ အဲဒါ လိုင္းေပၚမွာ ျပန္ေျဖေပးတဲ့အတြက္ ျမန္ဆန္တဲ့ အေျဖေပးႏိုင္ပါတယ္။ Facebook နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ဒီဘက္ေခတ္ လူငယ္ေတြအတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္” ဟု NDF မွ ရန္ကုန္တိုင္းစည္း႐ံုးေရး ေကာ္မတီ အတြင္းေရးမႉး ေဒါက္တာျမတ္ဉာဏ္စိုးက မဇၥ်ိမကို ေျပာသည္။
မတူကြဲျပားျခင္းႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးပါတီကမူ Facebook သာမက ဝက္ဘ္ဆိုဒ္ကိုပါ ပါတီတည္ေထာင္ခြင့္ ရၿပီးေနာက္ စသံုးခဲ့သည္။
၁၉၉ဝ ေရြးေကာက္ပြဲအႏိုင္ရ အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ႏွင့္ ေခါင္းေဆာင္မ်ားတြင္ Facebook ႏွင့္ ဝက္ဘ္ဆိုဒ္မ်ား မရွိေသာ္လည္း ပါတီအေထြေထြအတြင္းေရးမႉး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကမူ အထိန္းသိမ္းခံဘဝမွ လြတ္သည္ႏွင့္ တၿပိဳင္နက္ မ်ဳိးဆက္သစ္ လူငယ္မ်ားႏွင့္ ထိေတြ႔ႏုိင္ရန္ အင္တာနက္ လူမႈကြန္ရက္ “တြင္စ္တာ” Twitter ကို သံုးရန္ ဆႏၵရွိသည္ဟု ေျပာျပခဲ့သည္။
“သူလြတ္လာတဲ့ အခ်ိန္ ႏိုင္ငံတကာက လူငယ္ေတြ၊ ျပည္တြင္းက လူငယ္ေတြအေနနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ သေဘာထားအေတြးအေခၚေတြ၊ သူတို႔ရဲ႕ စိတ္ကူးေတြ ဘယ္လိုရွိတယ္ဆိုတာ သူ႔အေနနဲ႔ သိခ်င္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ သူတို႔နဲ႔ အခ်ိန္ယူၿပီးေတာ့ Twitter ကတဆင့္ ေျပာဆိုခ်င္တယ္လို႔ သူက ေျပာခဲ့တယ္” ဟု ဦးဉာဏ္ဝင္းက မဇၥ်ိမကို ေျပာသည္။
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ Friendster, Facebook, Twitter စသည့္ အင္တာနက္ကြန္ရက္ မီဒီယာမ်ား မေပၚခင္ ၂ဝဝ၃ ေမလ ဒီပဲယင္းအၾကမ္းဖက္မႈ ျဖစ္ၿပီးကထဲက ေနအိမ္တြင္ တတိယအႀကိမ္ေျမာက္ အထိန္းသိမ္းခံေနရသည္။